یکی از بزرگترین نگرانی های متخصصین رشته IT ،تامین کالا و تجهیزات اورجینال در پروژه های کشور می باشد و طبیعتاً بعد از گذراندن مرحله سخت و پر کار فاز شناخت و رسیدن به الگوئی مناسب و طراحی جامع نهایتاً آنچه ثمره این فاز خواهد شد لیستی از تجهیزات بسیار گران قیمت و حساس خواهد بود که لازمه ورود به فاز پیاده سازی می باشد. این دغدغه که تجهیزات اصالت خود را دارا باشد و از کارائی بالایی برخوردار باشد امری طبیعی خواهد بود. متاسفانه شرایط تحریم و مشکلات واردات این قبیل تجهیزات به کشور بازار را بسیار ملتهب و بی ثبات کرده است و راه را برای هر گونه سوء استفاده باز نموده. همت بر آن بوده است که واحد بازرگانی خارجی و داخلی شرکت نادیان با تکیه بر تجربه و ارتباطات گسترده ، تجهیزات صنعت IT را با بهترین کیفیت تهیه نماید و این تعهد اخلاقی را به کل جامعه IT کشور خواهد داد که بهترین محصولات را با بالاترین درجه اصالت در اختیار خریداران قرار دهد.

 

مجازی سازی (virtualization):

جهت پاسخ به چالشهای موجود و استفاده از مزایای تکنولوژی، کمپانیهای بزرگ دنیا ، به مجازی سازی روی آورده اند. از آن جمله میتوان به شرکتهای XEN, MICROSOFT, HP, VMWARE اشاره کرد . در این میان شرکت VMWARE با ارائه راه حلهای جامع و محصولات متنوع ، در این وادی پیشتاز است.بسیاری از شرکتها و موسسات بزرگ دنیا  نظیر شرکتهای نفتی، بانکها و بیمه ها از محصولات VMWARE استفاده میکنند .

مجازی سازی نرم افزارها با استفاده از تکنولوژی  Citrix دارای قابلیتهای  فراوانی برای سازمانها،شرکتها و کاربران استفاده کننده می باشد، که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • کاهش هزینه در خرید سخت افزار های قوی برای دستگاه های کاربران جهت اجرای نرم افزارها
  • دسترسی به برنامه های مختلف در هر زمان و مکانی برای کاربران
  • قابلیت آپدیت نرم افزارهای ارائه شده به کاربران با کمترین هزینه و زمان بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه کاربران
lines
lines